האפליקציה המובילה ביותר בישראל ללימוד תיאוריה
" אחלה אפליקציה רק בזכותה עברתי "
" אפליקציה ברמה גבוהה למדתי המון ממנה ועברתי מהפעם הראשונה תאוריה לרכב ציבורי....ממליץ בחום אפילקציה מעולה.....תודה "
" עברתי תוך 6 שעות לימוד "
" עברתי בבקשה ותודה עזרתם לי מאוד וביזחותחם אברתי תאוריה ראשונה מציע לכולם למכור באפליקציה הזו "
" אחלה אפליקציה עברתי מבחן רישיון וכמעט כל השאלות היו באפליקציה תודה רבה 😃😃 "
" השתמשי באפליקציה כדי לעשות סימולציות ועברתי את התאוריה בניסיון ראשון בתוך 5 דקות "
" מושלם אבל עוד לא עברתי "
" אחלה אפליקציה היחידה שהצלחתי ללמוד בה הכול מסודר ומקוטלג לפי נושאים תודה רבה עברתי היום תאוריה "
" אוקיי... ניסיתי מלא אפליקצייות וזאתי עלתה על כולם!! אז הספיק לי 4 ימים של אימונים באפליקצייה ועברתי עם 0 טעויות!! אפלקצייה הכי טובה שיש!!!! בפור!!!!!!! "
האפליקציה איתך עד שתקבל רשיון נהיגה